Сервіс фіксації фактів заподіяння шкоди навколишньому природному середовищу внаслідок надзвичайних ситуацій, подій, збройної агресії Російської Федерації “ЕкоЗагроза”
1 робочий день (опрацювання звернення)
30 робочих днів (верифікація факту ДЕІ)
30 робочих днів (нарахування збитків)
10 робочих днів (ліквідація наслідків)
електронне звернення - це звернення, надіслане в електронній формі заявником засобами ЕкоЗагрози, щодо зафіксованого факту заподіяння шкоди навколишньому природному середовищу внаслідок надзвичайних ситуацій, подій, збройної агресії Російської Федерації
Доступ заявників до інформації, що обробляється в ЕкоЗагрозі, здійснюється після проходження електронної ідентифікації та автентифікації, зокрема з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації, електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, та/або інших засобів ідентифікації, які дають змогу однозначно встановити особу заявника.
Авторизація заявників здійснюється автоматично засобами ЕкоЗагрози (у разі потреби зазначається прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), місце проживання, адреса електронної пошти) та надається статус заявника.
Міндовкілля, Держекоінспекція (її територіальні органи), органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування визначають відповідальних осіб за обробку отриманих електронних звернень в ЕкоЗагрозі відповідними рішеннями
1. Відповідальна особа за обробку електронних звернень протягом одного робочого дня переглядає електронне звернення від заявника на відповідність меті створення ЕкоЗагрози. У разі потреби уточнює інформацію про виявлені факти заподіяння шкоди навколишньому природному середовищу внаслідок надзвичайних ситуацій, подій, збройної агресії Російської Федерації у ДСНС, Національної поліції, виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, а в разі їх відсутності - військових адміністрацій та передає електронне звернення на розгляд керівництву Держекоінспекції (її територіального органу).
2. Відповідальна особа Держекоінспекції (її територіального органу) протягом 30 робочих днів опрацьовує електронне звернення шляхом проведення огляду (обстеження) та присвоює йому статус “верифіковано” або “неверифіковано”, вносить через електронний кабінет акт огляду (обстеження), інформацію (фотоматеріали, результати обмірів тощо) про результати огляду (обстеження).
3. Після підтвердження (верифікації) факту заподіяння шкоди навколишньому природному середовищу внаслідок надзвичайних ситуацій, подій, збройної агресії Російської Федерації в електронному кабінеті з урахуванням інформації про виявлені факти заподіяння шкоди навколишньому природному середовищу внаслідок надзвичайних ситуацій, подій, збройної агресії Російської Федерації від ДСНС, Національної поліції, виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, а в разі їх відсутності - військових адміністрацій відповідальна особа Держекоінспекції (її територіального органу) протягом одного календарного місяця здійснює розрахунок шкоди та збитків, завданих навколишньому природному середовищу, відповідно до затверджених методик, інформує відповідальну особу про необхідність вжиття заходів до усунення негативних наслідків та впливу на навколишнє природне середовище.
4. Відповідальна особа протягом десяти робочих днів в межах своїх повноважень вносить інформацію про вжиті заходи до усунення негативних наслідків та впливу на навколишнє природне середовище. Якщо вжиття заходів до усунення негативних наслідків та впливу неможливо провести, - відповідальна особа вносить зазначену інформацію через електронний кабінет.
5. Заявник є відповідальним за достовірність інформації, викладеної в електронному зверненні.
6. Відповідальна особа за обробку електронних звернень є відповідальною за достовірність інформації, яка вноситься до ЕкоЗагрози.
7. Пошук електронних звернень через ЕкоЗагрозу здійснюється за заданими критеріями пошуку: слово, фраза, значення.
8. Відображення інформації за електронними зверненнями здійснюється засобами ЕкоЗагрози в автоматичному режимі.